4 saptamani

4 saptamani pana la evenimentul mult asteptat de mai toata lumea,Vacanta.Astept momentul asta de cand a inceput scoala,acum astea 4 saptamani vor trece cel mai greu ,din pacate.Dar ce ma astept de la vacanta:relaxare,adio teme,somn,timp mai mult pentru blog etc.Acum sper sa imi iasa toate mediile k am si cateva probleme  dar o sa treaca.Anul asta scolar,cel mai greu an din viata mea,probleme peste probleme,note mici,colectiv nou,profesori noi,certuri cu parintii din cauza notelor,schimbari in gandire si comportament,de asta astept atat de mult vacanta.Stiam de la inceput k va fi un an greu,dar nici chiar asa,sper k vacanta sa fie de 1000 de ori mai buna decat anul scolar.Nu vreu sa plec prin tari straine sa vizitez nu mai stiu yo ce, pur si simplu sa am liniste,relaxare si sa fiu lasat in pace.Cam astea sunt dorintele mele pt vacanta aceasta, nu crek sunt aja de mari si imposible???

No comments yet

Lasă un răspuns

